diumenge, 25 de març del 2012

Colors del vent

Hola nois i noiesss!!!
Aquesta setmana els alumnes que fem música, em començat a tocar instruments (xilòfons, metalòfons i carrillons). Estem practicant la cançó "Colours of the wind" que significa Colors del vent.
A mi m'agrada molt, jo toco el xilofon soprano.

A continuació us deixo el video de la cançó i la seva lletra traduida al català.




Tu creus que pot ser teva cada terra
i que la terra és morta i de tothom
però cada arbre, roca i criatura
té un cor, té una vida, té un nom.
Tu penses que només son persones
les persones que són igual que tu
però si d'un estranger el seu pas segueixes
aprendràs coses que mai no has conegut.

Has sentit el llop plorar a la lluna cel amunt?
O has vist el linx algun cop somrient?
Pots cantar amb totes les veus de la muntaya?
O també pintar amb tots els colors del vent?
O també pintar amb tots els colors del vent?
Correm enmig dels pins que el bosc amaga
Tastem tots els fruits dolços dels conreus
Gaudim de la riquesa que ens envolta
Per un cop, no preguntis el seu preu.
El riu i la tempesta els meus germans són
La garsa i la llúdria els meus amics
i estem els uns als altres molt units tots
en un cercle que no acaba ni te fi.

Com d'alt aquest arbre creixerà?
Si tu el talles cau i mai no ho sabràs...
Cap llop sentiràs plorar a la lluna cel amunt
No importa si ets blanc o bru de pell.
Cal cantar amb totes les veus de la muntanya
i també pintar amb tots el colors del vent...
Tu a la terra pots seguir,
i la terra pots tenir
si tu pots pintar amb tots els colors del vent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada