dissabte, 14 d’abril del 2012

Vacances de Setmana Santa amb música

Holaa nois i noies!!
Us eu divertit aquestes vacances?
Jo sí.
Fa dies que no escric al blog, aixì que avui us explicaré que vaig fer aquestes vacances.
El divendres Sant vaig anar a veure les procesons que feien al poble, començant per la de les 7 del matí al calvari, a causa de la pluja no hi vam poder pujar però em vaig quedar a l'èsglèsia escoltant la magnífica música instrumental i cantada de Setmana Santa de La Selva del Camp.
També vaig sentir la música preciosa de les altres processons que es van poder realitzar durant el dia.
Em va agradar molt el ball de la mort que es va realitzar a la nit, per la seva percussió instrumental.


 

A continuació us penjo alguns vídeos que també podeu veure pel Canal Camp gravats per la camarista del poble. D'aquesta manera podreu escoltar la música maravellosa.


El diumenge de Pasqua vaig anar a cantar caramelles per La Selva, m'ho vaig passar molt bé.
A part de la veu també hi havien instruments: flautes i clarinets per la primera i segona veu, trompetes i un trombo per els baixos.
Vam cantar moltíssim, però va valdre la pena perquè amb els diners recaudats, a principis de setembre anirem d'excurssió a Prades.
Aquí us penjo un vídeo on sortim cantant Caramelles i ens divertim portan la cistella.
Aquest també està filmat per la camarista del poble, d'aquesta manera també el podreu veure pel Canal Camp.

Aquesta Setmana Santa m'ho he passat molt beeee!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada