dimarts, 17 d’abril del 2012

Participoooo a EDUBLOGS 2012!!!!

Holaaaaa!!!
Avui, m'he inscrit al concurs de blogs "EDUBLOGS 2012".Tot va començar per la professora de música Adelaida Ibañez que em va dir que hi podia participar, perquè faig bons articles i m'expresso bè.Aixì que he arreglat una mica el blog i m'he aventurat a participar-hi.


Quan he omplert el formulari, he tingut que descarregar-me el programa Jing, serveix per capturar imatges, guardar-les i poder copiar la URL tal com em demanava el concurs.
Ha sigut fàcil amb l'ajuda del video que hi ha a la pàgina del concurs
(si pitjeu damunt la foto us hi porta).D'aquì uns dies sortirà el meu bloc a la pàgina principal del concurs.
Us animo a tots i a totes a participar-hi!! No hi perdreu res i és una nova experiència!!

1 comentari:

  1. Molt bé Maria! Estem juntes en aquesta aventura i com dius tu una nova experiència. Ànims!

    ResponElimina