dimarts, 17 d’abril del 2012

Sobre el meu bloc

Sóc la Maria Mateu Andreazini alumna de l'Institut Joan Puig i Ferreter de La Selva del Camp (Tarragona).
                                       

La meva professora de música Adelaida Ibañez va ser qui em va endinsar a mi i als meus companys cap aquest món de les TIC. Primer vam començar amb uns bolcs més senzills, però com que som tant treballadors aquest no tenia prou capacitat per tots els nostres treballs.
Aixì que cada alumna es va crear el seu propi bloc, on penjem els nostres treballs i articles voluntaris.
A mi m'agrada molt, perquè penso que és una manera diferent de treballar i alhora t'ho passes bè investigant i descubrint coses noves. I a demes ho pot veure tothom!!
ESPERO QUE US AGRADI EL MEU BLOC!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada